Časté otázky

Obsah s možnosťou zbalenia

Ako môžem uplatniť zľavový kód?


Vlož tovar do košíka. Prejdi k platbe a na pravej strane napíš svoj kód do kolonky „Zľavový kód“ a daj použiť. Zľava sa ti automaticky uplatní.


Aké sú možnosti platby?


Platbu je možné uskutočniť len kartou. Iné spôsoby platby momentálne nepodporujeme.

Ako zistím, či už bola moja objednávka odoslaná?


Hneď ako objednávku odošleme zo skladu, dostaneš potvrdzujúci e-mail na adresu, ktorú si zadal/a pri objednávke. V ňom nájdeš informáciu, že zásielku prevzal kuriér, spolu s číslom zásielky, vďaka ktorému môžeš sledovať jej pohyb na stránke dopravcu.

Je možný osobný odber? Máte kamennú predajňu?


Osobný odber zatiaľ nie je možný, ale pracujeme na tom. V budúcnosti si budeš môcť tovar vyzdvihnúť v našej predajni.

Výmena, vrátenie, reklamácia tovaru?


Na tvojej spokojnosti nám záleží, a preto sa každý deň snažíme robiť našu prácu najlepšie, ako vieme. Aj napriek našemu úsiliu sa však môže stať, že dôjde k omylu. Sme pripravení to napraviť, preto môžeš využiť možnosť výmeny, vrátenia alebo reklamácie produktu.

Ak chceš produkt reklamovať, pošli nám e-mail na adresu ahoj@pupsie.sk, v ktorom uveď číslo objednávky a e-mail, na ktorý bola objednávka vytvorená. Na základe týchto informácií ti zaevidujeme reklamáciu a následne sa s tebou dohodneme na ďalšom postupe, či už na výmene produktu alebo vrátení peňazí.

Aká je cena za dopravu?


Cena za dopravu je 3,40€. Spolupracujeme s dopravcom DPD. Ak sa v deň doručenia nenachádaš na dodacej adrese, je možné zásielku presmerovať do úložného boxu alebo naplánovať doručenie na iný termín.

Kde nájdem veľkostnú tabuľku?


Pri výbere veľkostí odporúčame riadiť sa veľkostnou tabuľkou, ktorá je uvedená pri každom produkte.Snažíme sa, aby boli údaje v tabuľke čo najpresnejšie, no keďže naše produkty meriame v nenatiahnutom stave, môžu sa vyskytnúť drobné odchýlky v rozmeroch.

Na všetky rozmery sa vzťahujú tolerancie.Tabuľku veľkostí nájdeš pod možnosťou výberu veľkosti pri každom produkte.